A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

2015. március 20. - Lady.Vengeance

A modern kor gyermekeként online közvetítést nézek a napfogyatkozásról, eszem ágában nincs megtenni 5 métert és kimenni az utcára, ahol egy lelkes fiú szívesen hagyja, hogy mindenki belenézzen a teleszkópjába.

Kicsit olyan, mint a tűzijáték meg a templomok: ha láttam egyet, szerintem már láttam az összeset.

Update: legyőztük lustaságunkat és kifáradtunk megtekinteni a látványt. Amikor a mögöttem még sorban állók "mit láttál?" kérdésére azt feleltem, hogy pont azt, amit a youtube-on, akkor azért megrezdült egy pillanatra a fiú arca, de nem szólt semmit.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr197285875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása