A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

2015. június 04. - Lady.Vengeance

Tökre zaklatott mostanában a munkahelyi életem, lábujjhegyen, futólépéssel járok a mosdóba, nagyon csendesen beszélek, a fal mellett közlekedek lesunyt fejjel, nem veszem fel a szemkontaktust, hogy ne hívjam fel magamra a szomszéd irodában dolgozó kolléganő figyelmét, mert feltett szándéka, hogy megmutatja a svájci körutazásán készített képeket. Minden nap fenyeget biztosít arról, hogy nemsokára végez a képek átválogatásával, mert azt azért ő is érzi, hogy az elkészült 2500 (nem becsült mennyiség, tényleges) kép kicsit sok megmutatni. Most már tesztdiavetítéseket készít és félek, hogy nemsokára rá kell szánnom az ebédidőmet erre. Biztosan nagyon érdekes lesz.

Nem értem egyébként, mert én direkt nem mutogattam esküvői fotókat (csak ha külön kérték), bár igaz, hogy összesen készült vagy 150 kép, ebből maximum 10 mutogatható.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr117517454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lordhell 2015.06.22. 17:07:08

:) Én pacekba megmondom az ilyen illetőnek, hogy nem érdekel, hagyjon békén. Ennyi, 2 próbálkozás után feladja. Marad a béke és a meló. A fene fog ücsörögni, nézni a nekem semmit mondó képeket, hallgatni a tök unalmas sztorikat...Ehhez már túl öreg vagyok.
Már jártam amúgy így, és a végén kisebb pszichiátriai kezelőorvosnak hittem magam, ekkor ment fel a pumpa, rádteszik a problémájukat, traktálnak vele, mert nem tudja megoldani, vagy nem akarja. És mindez egy egyszerű képnézegetéssel kezdődik.

Lady.Vengeance 2015.06.23. 09:50:13

@Lordhell: Ááá, mázlim volt és sikerült megúszni, de ha valaki hangosabban megemlíti a fénykép szót, akkor azért még összerezdülök.
A fényképnézegetésnél csak a házivideók rosszabbak...
süti beállítások módosítása