A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

Christmas countdown

2015. október 06. - Lady.Vengeance

Szerintem gyerekként sem vártam olyan lelkesen a karácsonyt, mint most: december 19-én jár le 90 napos diéta, amit két hete kezdtünk. Hites férjem lassan eléri a hét kiló mínuszt (főleg, ha kakilt mérlegelés előtt), míg én már annak is örülök, ha nem híztam tovább.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr117808670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása