A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

2016. december 21. - Lady.Vengeance

Nagyon mókásnak találom, hogy csak olyan ismerőseim lájkolnak fitneszedzős oldalakat, bejegyzéseket, videókat, akikre egyébként valóban ráférne egy kis fogyás (10+). És az rendben van, hogy mentálisan dől el egy csomó minden, de mondjuk a zsírégetés az pont nem.

Egyébként pont leszarom, hogy ki hány kiló, ha neki az jó; a fantomkilókon aggodalmaskodó, divatból mindenmentesen étkező emberek viszont nevetségesek. Szerintem jó megenni egy rakás csokoládét, vagy jól beszalonnázni, és ezzel nem a jelenleg feleslegesen rajtam lévő 10+ kilót kívánom legitimizálni, mert akkor is ugyanezt ettem és tettem, amikor 63 kiló voltam. (Csak akkor egyedül éltem, ráértem heti 10 edzésre menni és lusta voltam bevásárolni. De csoki mindig volt otthon.)

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr412064793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása