A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

Előre szóltam

2017. december 07. - Lady.Vengeance

Mondom, idén is készültem volna karácsonyra valami kézművessel, bár kivételesen nem ajándéknak, sem dísznek nem szántam volna, hanem a kölyök ünnepi ruháját akartam én megcsinálni. Csodálatosra.

Mert Sokkal Olcsóbb, Ha Én Csinálom. Meg Hát Annyira Egyszerű. 
Mondom, POFONEGYSZERŰ.

De ráadom, akármi is lesz.

Szóval, aki bármikor is tüllszoknyakészítésre adja a fejét, neki mondom, hogy puha tüllből csinálja, ne keményből. Tényleg.

Amúgy valóban egyszerű, elrontani sem igen lehet, kivéve, ha rossz helyen vágod el a tüllcsíkokat, de ez csak egyszer történt meg és ha nagyon akarnám, azokat is felhasználhatnám, de én nem is tülltekercsből készítettem, az lényegesen kevesebb okoskodnivalót igényel. Olcsónak viszont semmiképp sem mondanám, mert szerintem a Pepcoban némi előrelátással ki lehet fogni szebb és olcsóbb darabot (fel is fogok robbanni, ha mondjuk a hétvégén szembejön velem a Nagy Tüllszoknya-Leárazás), szóval főleg akkor vágjon bele valaki, ha hever a fiókjában néhány négyzetméter tüll, főleg tekercsben.

Mondom, csakazértis ráadom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr3713452873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása