A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

buék

2019. január 03. - Lady.Vengeance

Hátha ez már a mi évünk lesz.

Hátha végre lefogyok, hátha megszerzem a jogsit és/vagy megtanulok vezetni (a kettő nem ugyanaz), hátha nyerünk a lottón, hátha végre rendes barát leszek. Hátha végre megbeszéljük a problémáinkat és hátha végre kevesebbet veszekszünk.
Hátha türelmesebb leszek a gyerekkel és hátha végre vége lesz a dackorszaknak. 

Ha az év első napja bármiféle iránymutatást jelent a többi napra nézve, akkor elég gyászos évnek nézünk elébe, én ugyanis egész nap pizsiben (melltartó nélkül) lófráltam fel-alá, időnként zabáltam egy keveset, meg hát a közhangulat sem volt éppen ünnepi, viszont ezt ellensúlyozandó, lencsét etettem mindenkivel és még a három napja száradó ruhákat sem szedtem le, mert hátha. Úgy vélem, a magam részéről mindent megtettem, most jöjjön a sors/univerzum/jószerencse/isten stb*.

*Kinek-kinek hitére és ízlésére bízva. 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr7614387290

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása