A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

Karanténkísérlet

2020. március 30. - Lady.Vengeance

Mivel rendes ember vagyok, törődöm a környezetemmel, ezért egy bátrabb pillanatomban megejtettem egy utólag kissé átgondolatlannak tűnő vásárlást az interneteken, így most kettő darab* _organicup_ tulajdonosa vagyok. Mondjuk mikor kibontottam a csomagolásból és megláttam a méretét, összeszorult a gyomrom. Is. (Egyelőre azt gondolom, hogy pontosan kettő darabbal van több, mint szükséges lenne.)

Na mindegy, ha már megvettem, akkor a karantén a legalkalmasabb időszak kitapasztalni a módszer határait, úgyhogy most úgy érzem magam, mintha a kolumbiai határon próbálnék meg egy retikülnyi kokaint átcsempészni. 

* Akció volt, egyet fizet kettőt kap vagy 20% kedvezmény, tippeljetek, melyiket választottam, pedig G.-t is segítségül hívtam a döntésben, elvégre ő a pénzügyes.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr7815572058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása