A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

2014. július 04. - Lady.Vengeance

Tegnap a kerek kockával a jelenben többek között beszélgettünk a fingásról*, bár fontosnak tartom leszögezni, hogy ennél a résznél én csak passzív résztvevője voltam a társalgásnak. Aztán meg sóhajtva megemlítette a munkahelyével kapcsolatban, hogy hát ugyan minden frankó, de azért hiányzik egy nő a programozócsapatból. Itt én rögtön lelkes érdeklődést mutattam, erre azért képes vagyok, magabiztosan tudok egyetlen nő** lenni egy programozócsapatban, mindenképpen előrelépés lenne a mostanihoz. Ekkor ő elgondolkodva nézett - én közben az erényeimet ecseteltem, hogy milyen ügyes, kedves és aranyos egyetlen nő tudnék lenni egy programozócsapatban, ha már programozni nem tudok - majd így szólt: "De hát te okos is vagy!" Itt megörültem, szerintem bele is pirultam és már épp belekezdtem volna egy álszerénykedős magyarázkodásba, ám pár másodperc után hozzátette:  "Persze máshogy, mint a többiek."

* Örvendetes, hogy közel 2,5 év kihagyás után mintegy 30 perc alatt sikerült ilyen kifinomult szintet hozni.

** Nagyjából ez az egyetlen szkillem a munkaerőpiacon.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr536472305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása