A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

2014. július 12. - Lady.Vengeance

Azért tegnap este, amikor épp romantikus sétát bonyolítottunk (bár a romantika-faktort erősen csökkentette a monszunt ígérő felhőzet, a néhol viharossá fokozódó szél és enmagam antiromantikus lénye) a lenyűgöző ismeretlennel, elég fura volt "Hallgattam rád, megtettem, ismét egyedül vagyok" tartalmú smst kapni egy ismeretlen számról.*

 

* Később leesett, hogy kitől kaptam, rossz szokásom, hogy érdektelen emberek számát nem mentem el.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr876502099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása