A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

Még mindig az óvoda

2019. szeptember 04. - Lady.Vengeance

Persze sejtettem, hogy a tegnapi jól sikerült nap csak a beetetés, de azért az én kérges szívem is belefacsarodott, mikor lefejtették rólam a tiltakozó és üvöltő gyereket, úgyhogy magamba roskadva kicsit kuporogtam még a kispadon. (Pedig hallottam már üvölteni eleget, és őszintén mondom, a semmiért való hisztijei nem igazán hatnak már meg.) És őszintén remélem, hogy nem azért nem hallottam bömbölni később, mert éppen ellilult fejjel kapkodott levegő után.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr5514986206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása