A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

Viszonyok

2020. július 20. - Lady.Vengeance

Remekül jelzi a munkahelyi erőviszonyokat (és a rossz megítélésemtől való félelmeimet), hogy amikor a karantén utáni első irodai napomon találtam egy március óta a fiókomban diszkréten rohadó almát, inkább elraktam a ridikülömbe és hazahoztam, mert nem mertem kidobni az irodai kukák egyikébe sem. Kicsit félek a takarítóktól, na. 

Ez egyébként nem új dolog, mikor az ősidőkben elkezdtem dolgozni a cégben, akkor is több összetűzésem volt a takarítás miatt (értsd: paráztam tőlük, mert jeleztem a néhány észrevételemet). 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr5415912926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása