A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

2014. szeptember 24. - Lady.Vengeance

A múlt héten elmentem az orvoshoz, éves szeánszra, ahol a doki diagnosztizált nekem valami kórságot, amin azért gyermeki naivitással csodálkoztam kissé, mert tényleg semmi tünetem nem volt. Felírt rá gyógyszert, kurvaanyázva dohogva kiváltottam, a chö, a semmire 5000 Ft, de hát ki vagyok én, hogy megkérdőjelezzem az orvos szakértelmét.

Most, a kúra felén túl, örömmel kijelenthetem, hogy végre vannak tüneteim.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr526727653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MosolygosMandula 2014.09.25. 11:20:45

én is az antibiotikum szedése óta vagyok egyre göthösebb,de az orrcseppet NEM váltottam ki, pedig felírta, többször is elmondta,lebetűzte, hogy azt mindenképp váltsam ki, de nem váltottam. (remélem ezt nem olvassa)

Kacsintó Küklopsz 2014.09.27. 10:54:40

@MosolygosMandula: Olvasom. A pokol tüzén fogsz égni.
süti beállítások módosítása