A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

Bikini

2017. április 04. - Lady.Vengeance

Az alakformálás jegyében* vettem magamnak egy hullahopp-karikát, hogy csodás hasam és derekam legyen**, mert napi fél óra állítólag leolvasztja a zsírt. De ez nem ilyen könnyű karika, amivel a gyerekek játszanak, hanem 1,2 kilós, masszázsfelülettel. Mondjuk aki ez utóbbit kitalálta, szívesen megmasszíroznám vesetájékon egy 10 kilós fabunkóval, mert nagyjából hasonló az élmény és a hatás is: könnyek a szememben és tenyérnyi lila foltok kétoldalt, szóval a bikini az idén nem lesz az én viseletem, mert vagy karcsú leszek, de lila, vagy maradok zseléhasú. 

* Mit szépítsek, kövér vagyok, mint egy disznó, a BMI-kalkulátorok szerint 20 kilóval nyomok többet a kívántnál, én mínusz tízzel elégedett leszek. 

** Persze abba nem gondoltam bele, hogy mi lesz, ha pikkpakk karcsúsodok derékban mondjuk - merjünk nagyot álmodni - 20 centit, viszont a seggem marad a méreténél. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr3312399575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása