A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

Öregszem

2017. november 14. - Lady.Vengeance

Nemcsak onnan tudom egészen biztosan, hogy öregszem, hogy jövőre 36 leszek, hanem onnan is, hogy szombat reggel kigondoltam, hogy kellene szerezni egy sapkát és vásároltam is egyet*. Sőt, tovább megyek: tegnap fel is vettem, önszántamból, bár igaz, hogy a szélerősség meglehetős motivációt jelentett. Mivel az utam nem a fashion streeten vezet keresztül, ezért már az sem érdekel különösebben, hogy mennyire áll jól, bár a frufrum hosszát feltétlenül át kell gondolnom.

* Nálam a sapka (és harisnya), pontosabban annak nemhordása a kamaszkori lázadás egyfajta szimbóluma, az anyai fennhatóság alól való kiszakadást jelképezi, ennek megfelelően nagyjából tizenéves korom óta nem hordtam sapkát és harisnyát. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr2612807492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása