A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

2015. március 13. - Lady.Vengeance

Azon gondolkodtam, hogy mennyire jó mentség a ma reggeli késésemre ha elmesélem, hogy a menyasszonyi ruhámnak nem bírtam lehúzni a cipzárját, feszegetni meg nem nagyon akartam, viszont így nem tudtam levenni magamról.

Az eseménytelenebb hétköznapokon amúgy a lifenetwork-ös randiműsor miatt szoktam késni, mert a vége tök izgi, muszáj megvárni, hogy a főszereplő kivel megy ismét randizni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr57264811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása