A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

2015. november 20. - Lady.Vengeance

Sajnos alaposan megszívattam magam azzal, hogy hagytam, hogy a 7 órakor kezdődött előalvásom átmenet (és főleg pisilés) nélkül átcsapjon éjszakai alvásba*, mert nagyjából éjfél óta ébren vagyok. Gondolom fél öt fele majd újra elalszom és az életemből áldoznék éveket, ha nem kéne hatkor felkelnem.

A következő fél órában meg az is kiderül, hogy mennyire okos dolog háborgó gyomrot mandarinnal csillapítani.

* Ott kaptam vérszemet, hogy tegnap a dokim (baromi sok pénzért) megkérdezte, hogy tudok-e dolgozni egyáltalán, mert a gyógyszerszedők javarésze álmosságra panaszkodik és nem altatót szedünk. Nem részleteztem, hogy nagyjából minden órában fohászkodok egyet, hogy csak most ne koppanjon le a fejem.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr88093134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása