A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

Önmegvalósítás

2017. március 13. - Lady.Vengeance

No, nem mondhatja senki, hogy az anyaság mellett elfelejtek önálló, saját vágyakkal és gondolatokkal rendelkező ember* lenni, úgyhogy önmegvalósításból vettem magamnak egy piros átmeneti kabátot**. 

* Először a nő szót akartam használni, de fura lenne ez a mostani, genderizmussal terhelt időkben. Egyébként alapvetően feminizmus-szimpatizáns vagyok, de zsigerből tiltakozom a feminista címke ellen, de majd egyszer kifejtem ezt.

** A piros és az átmeneti jelleg külön-külön, legalább 10 éve szerepel a vágyaim listáján, és általában úgy volt, hogy mire találtam volna megfelelő árú és fazonú átmenetit, addigra az időjárás változásai miatt okafogyottá vált a beszerzése, a piros részt meg szerintem nem is kell magyarázni.

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr6312333905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása