A következő lehetőségnél fordulj fel.

A következő lehetőségnél fordulj fel.

Bakancslista

2019. június 25. - Lady.Vengeance

Kifejezetten utálom ezt a szót, de három éve, mikor elmentem gyerekezni, sok nagyívű tervet dédelgettem. 

Ilyesmik voltak, hogy lefogyok, megtanulok angolul, megtanulok vezetni, megtanulok valami új szakmát, amivel végre pénzt is kereshetek, aranyos leszek, türelmes leszek, szuperanya leszek, szuper barát leszek, szuper exkollega leszek, meg biztos volt még más is. 

Na, ha most számot vetek és őszinte is leszek, akkor be kell ismernem, hogy valójában csak híztam (ezt a részét nem is igen értem), nem tanultam meg angolul, vezetni sem, sőt, új szakmát meg pláne nem. Egyáltalán nem vagyok aranyos, kedves és türelmes, anyának is csapnivaló vagyok, a többiről nem is beszélve. 

3 évet elcsesztem az életemből arra, hogy majd holnap nekiállok. És még csak ki sem aludtam magam. 

A bejegyzés trackback címe:

https://ujratervezek.blog.hu/api/trackback/id/tr4214383344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása